Blog

אחרי החגים שמח!

Posted by superman | אוקטובר 8th, 2015 | No responses

החגים נגמרו. חוזרים לעבודה ולשיגרה…

all-in-1 – מי אנחנו?

Posted by superman | יולי 15th, 2014 | 2 Responses

ALL-IN-1 היא חברת מיתוג ופרסום, היוצרת חוויה ונחשקות למותג בדרכים יצירתיות בשיטת BRANDVERTISING – שילוב ייחודי בין מיתוג לפרסום שתוצאתו – מותג מבודל ומנצח לאורך […]

צילום דוקומנטרי מבויים

Posted by superman | יוני 12th, 2014 | 1 Response

בשנתיים האחרונות אנו עובדים בנישה ייחודית שפיתחנו: צילום דקומנטרי מבויים לא צילום "אימאג' בנק". לא אנשים אמיתיים שנתפסו בעדשה. אלא צילום מבוים היטב עם מחשבה […]

שקית קניות – "אין לנו הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני"

Posted by superman | יוני 10th, 2014 | No responses

נניח שהחלטת לפרסם את העסק שלך… למדיה שבחרת יש חשיפה גבוהה, את תקציב המדיה כבר סגרת, האם עכשיו היית מעביר את המידות לגרפיקאי הקרוב ואומר […]

בריאות היא כבר לא מילה נרדפת לשעמום

Posted by superman | יוני 9th, 2014 | No responses

בעבר, המילה "בריאות" היתה שם נרדף להגבלות רפואיות מדכדכות כתוצאה ממחלה או תורשה. בימינו, המודעות לאיכות התזונה שונה ממה שהיתה לפני שנים, כאשר הכולסטרול נתפס […]

איך ממתגים את הקניות שלכם בסופרמרקט

Posted by superman | יוני 9th, 2014 | No responses

בעידן ממותג כשלנו, רשתות המזון אינן יכולות להישאר אדישות. עבור רבים מאתנו, הקניות בסופר הן מטלה מייגעת ומאוסה, הכרוכה בחיפוש חנייה, חיפוש עגלה, חיפוש מוצרים, […]

אוכלים עם העיניים – על מיתוג ואוכל

Posted by superman | יוני 9th, 2014 | No responses

בין אם ברשותכם מסעדה יוקרתית, בית קפה שכונתי או דוכן פלאפל, אתם ודאי שותפים לתחושה כי עסקי המזון הוא תחום מאוד תחרותי וקשה: השוק מוצף […]

עיצוב כרטיסי ביקור – "אין לנו הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני"

Posted by superman | יוני 5th, 2014 | 1 Response

מה דעתכם על האשה הזו? אולי אתם לא מכירים אותה, אבל בטח יש לכם דעה עליה…על איך שהיא נראית, על מה שהיא לובשת, על מה […]

חברת פרסום ותפקידיה השונים

Posted by superman | יוני 5th, 2014 | 1 Response

בעלי עסק? מנסים לקדם מוצר בקרב קהל היעד אך התחרות בשוק קשה? גם אתם זקוקים לשירותיה של חברת פרסום מקצועית שתעזור לכם לקדם את העסק […]

מיתוג אתרים עם קונספט

Posted by superman | יוני 5th, 2014 | 1 Response

חברות שונות מחפשות הכרה ופרסום בקרב קהל היעד שלהן או של המוצר אותו הן משווקות, וכיום, מדובר במשימה הדורשת השקעה ומחשבה מרובה, כך שבין היתר […]