Posted by superman | יוני 5th, 2014 | 1 Response
מה דעתכם על האשה הזו?
אולי אתם לא מכירים אותה, אבל בטח יש לכם דעה עליה…על איך שהיא נראית, על מה שהיא לובשת, על מה שהיא משדרת…
זה הטבע האנושי. עוד לפני שהכרנו מישהו לעומק, כבר יש לנו דעה עליו.
אגב, זוהי טינה פיי, סופרת, שחקנית, קומיקאית ומפיקה אמריקאית, זכתה בפרסים רבים, בין השאר עבור הופעותיה ב"סאטרדיי נייט לייב", "רוק 30" (שכתבה והפיקה) ובסרטים שונים.
גם בעולם המודרני, הטכנולוגי והוירטואלי שבו אנו חיים, יש למפגש הראשון עם לקוחות וספקים פוטנציאליים, אותו אפקט בדיוק. אנו שופטים את היושב מולנו על פי מראה העיניים, וכבר מתייגים אותם.
לכן, אחד הפרמטרים הראשונים בפגישה עסקית הוא כרטיס הביקור.
לכרטיס בעל עיצוב מעניין ומקצועי, תרומה עצומה למיצוב העסק או הארגון ככזה. איך הוא נראה? מה הוא משדר?
כרטיס הביקור מהווה מרכיב ייצוגי בדרכו של הארגון והאנשים הפועלים בו. לכן צריך להשקיע מחשבה ביצירת כרטיס התואם את תדמיתם ואת שאיפותיהם העסקיות.
השקעה זו יכולה להתבטא בעיצוב הגרפי של הכרטיס, בחומרים ממנו הוא עשוי (נייר משובח או פשוט, פלסטיק, או כרטיס מגנטי), בהוספת תמונה או איור, בטקסט פשוט או מתוחכם, בהוספה או הדגשה של פרטים רלוונטיים.
המגוון הוא אינסופי, היום ניתן להדפיס כרטיסי ביקור על כל חומר כמעט: עוגיות, תיונים, קופסאות גפרורים, ועוד. אך חשוב ביותר להיות רלוונטים לאופי העסק ולמסרים אותם אנו מעוניינים לשדר.
כרטיסי ביקור בשיטות הדפסה שונות:
יש חברות המעדיפות עיצוב סולידי משום שעיצוב זה משדר רצינות, מקצועיות ושמרנות, לעומת חברות המבקשות כרטיסי ביקור מיוחדים ולא שגרתיים.
השאיפה היא שכרטיס הביקור שלנו יהיה יצירתי וזכיר. אך זכירות לא בהכרח אומרת שהכרטיס צריך להיות ראוותני או מתוחכם מידי.
זכיר יכול להיות להיות פשוט מראה מקצועי שמדגיש את החלקים הטובים ביותר של העסק שלך בצורה ברורה, ופוגע במדויק בשוק שאתה רוצה לעבוד איתו.
מעבר לבחירת החומרים ושיטת ההדפסה חשוב להגדיש זמן ומחשבה למסרים העיקריים שאני רוצה להעביר על העסק שלי. פרטי הקשר היבשים הם חובה, אבל בעזרת רעיון טוב ועיצוב מדויק כרטיס הביקור יכול להעביר מסרים מרכזיים וממש לתת תחושה של העסק / החברה / שירות / מותג מבלי להעמיס על הכרטיס בטקסטים או נאומים. אנשים אוהבים לראות כרטיס ביקור ייחודי. כאשר אדם רואה כרטיס ביקור שאומר לו משהו על העסק, או מראה לו ערך מותג או שניים, הוא נוטה יותר לזכור אותו ומייחס לו יתרון על פני המתחרים בשוק.
יש המון אפשרויות להפוך כרטיס ביקור יבש לקליט ומעניין.
כרטיס ביקור לקבלן בניין
הוספה של אלמנט פשוט כמו מידות הסרגל על כרטיס הביקור מעבירות מסר של בעל מקצוע מסור לעבודתו, מדויק וכמובן… כמו כל כרטיס ביקור ייחודי, מעביר מסר של יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.
כרטיס ביקור לעורך דין לעינייני גירושין
במקום למסור 2 כרטיסי ביקור, אחד לכל אחד מבני הזוג, הוחלט לחלק את כרטיס הביקור לשניים ולהעביר מסר של התחשבות וייצוג שווה לשני בני הזוג ויכולת ליישב מחלוקות עם התוצאות הטובות ביותר עבור השניים.
כרטיס ביקור שונה לכל מחלקה היוצרים ביחד סדרה
מעביר מסר של חברה גדולה אשר נותנת ללקוחותיה שירות מלא ונגיש לכל ענפיה
דוגמה נוספת לסדרת כרטיסים
הצבעוניות המגוונת ואוסף הטקסטורות משדרים יצירתיות רחבה של החברה, ובכל זאת מצליחים לשמור על שפה משותפת, הצילומים של האנשים מהווים סוג של היכרות ראשונית עם חברי הצוות ומשדרים מסר של יחס אישי כלפי הלקוח.
כרטיס ביקור לחברת שילוח ההופך מדו-מימד לתלת-מימד
כרטיס ביקור למאפייה. יאמי!
נותן ללקוח טעימה מהמותג כבר בכרטיס הביקור ומשאיר אותו עם טעם של עוד…
כרטיסי ביקור מתחום הדיאטה והספורט
3 כרטיסי ביקור שבעזרת גישה קלילה וחביבה מעבירים את התוצאות שהיינו שואפים להשיג משימוש בשירות.
כאשר עולה חיוך על פני המקבל עובר אצלו מסר תת הכרתי שאפשר להשיג את התוצאות האלו בכיף ובחיוך ולאו דווקא במאמץ, סבל ויאוש שרבים מאיתנו מקשרים עם פעילות גופנית ודיאטה.
אם אתה שדרן רדיו וזקוק לכרטיס ביקור – הנה רעיון בשבילך!
רעיון חכם וזכיר
לכל אלה ש"עפים" על עצמם, וקל למצוא אותם בגוגל…
מעביר מסר של משהו / מישהו גדול / ידוע שכדאי להכיר
כרטיס ביקור לאנשי תעשיית הקולנוע
כרטיס ביקור למעצב גרפי חד כתער.
כרטיס ביקור לשירותי יד שניה
רעיון פשוט המעביר את המסר באופן מדויק ומבטיח זכירות מצד הלקוח
טיפים חשובים להכנה ושימוש בכרטיסי ביקור:
• למרות שקל להתפתות לצורות וגדלים מיוחדים ולא סטנדרטיים – עדיף להישאר במידות הסטנדרטיות. יש סיכוי גבוהה יותר שישמרו את כרטיס הביקור שלך אם הוא יכנס בארנק.
• העובי כן קובע! עדיף נייר איכותי במשקל של לפחות 300 גרם. פחות מזה יגרום לכרטיס להראות עלוב ויתקלקל במהירות, וזה המסר שגם יעבור ללקוח.
• רצוי לכלול בכרטיס את לוגו החברה, תמונה או איור שייעשה בהם שימוש עקבי בכל החומרים השיווקיים של החברה על מנת ליצור אחידות מיתוגית וזכירות.
• מומלץ להדפיס את הכרטיס משני צדדיו. ניתן להשתמש בגב הכרטיס לצורך תיאור המוצר, המלצות, הטבה מיוחדת, לוח שנה או כל דבר אחר שיגרום למקבל הכרטיס לשמור אותו לאורך זמן ולעשות בו שימוש.
• השתמשו בגודל פונט (גופן) מספק וקריא עבור אנשים בכל הגילאים.
• נסו להימנע משימוש בפונטים קשים לקריאה.
• ודאו שכל הפרטים על הכרטיס נכונים ועדכניים.
• אל תפחדו "לבזבז" כמה שיותר כרטיסי ביקור. זו השקעה משתלמת!
כן, כן, ולמרות ש"מאיימים" עלינו שבעתיד נשלוף סלולאריים ונעביר כרטיסי ביקור בין טלפון אחד לשני, עדיין אין להם תחליף…