מיתוג

all-in-1 – מי אנחנו?

Posted by superman | יולי 15th, 2014 | 2 Responses

ALL-IN-1 היא חברת מיתוג ופרסום, היוצרת חוויה ונחשקות למותג בדרכים יצירתיות בשיטת
BRANDVERTISING – שילוב ייחודי בין מיתוג לפרסום שתוצאתו – מותג מבודל ומנצח לאורך זמן.

הפתרונות הקריאטיביים שאנו מספקים כוללים: אסטרטגיה פרסומית, חשיבה יצירתית, פיתוח קונספט
קריאטיבי, בניית תדמית ויזואלית ויישומם בעיצוב גרפי ו/או קופירייטינג באמצעי המדיה השונים.

הכל נעשה תחת קורת גג אחת, בתיאום ופיקוח הדוקים על התוצאה הקריאטיבית האפקטיבית ביותר,
כמו: עיצוב לוגו, ניירת, אריזות, מודעות, שילוט, קטלוגים, ניוזלטרים, באנרים, פרסום, אינטרנט ועוד.

אנו מתייחסים לכל תקציב כ"VIP"! כחברת בוטיק, אנו מעניקים לכל לקוח שירות אישי – כאילו הוא הלקוח היחיד. אנו מלווים אותו לאורך הדרך תוך זמינות מקסימלית ותשומת לב מירבית עד הפרטים הקטנים.

בראש הצוות עומדות אורית לבנת וארזה ליבנה, בעלות ניסיון רב-שנים כמעצבות ומנהלות קריאטיב במשרדי
הפרסום המובילים בארץ.
*אורית לבנת – בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בויצ"ו חיפה, מעצבת וממתגת עטורת נסיון במשרדי פרסום שונים, שותפה בפרסום "אדמרק-לבנת-שרון", בעשור האחרון: מנכ"ל ALL-IN-1 .
*ארזה ליבנה – בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל אקדמיה לאמנות, מעצבת ומנהלת קריאיטיב במשרדי פרסום מובילים, מנהלת המח' לפרסום של חברת החשמל, מרצה לקריאטיב. שותפה ב-ALL-IN-1 .

במסגרת עבודתנו עלינו להקשיב לצרכי הלקוח, לזהות את הפוטנציאל של המותג, לשאול את השאלות הנכונות,
להדגיש את היתרונות ולסלק את החסמים, להגדיר את המטרות ולתרגם את התשובות לשפה ויזואלית ו/או
לקונספט קריאטיבי. בתהליך של דיאלוג עם הלקוח אנו יוצרים את ערכי המותג, המוניטין שלו, השירות
והאטרקטיביות שלו לקהל המטרה.

לאחר בחירת השפה התקשורתית הויזואלית, אנו מובילים ומלווים אותה בכל היישומים. בכל מדיה אנו עורכים
את ההתאמות הרלוונטיות ודואגים ששפת המותג תישאר אחידה ומובנת, החל משלב השקת המותג, דרך
הקמפיינים הפרסומיים שלו, הפעילות הפרסומית הנקודתית (BTL), ישיבות שיווק וליווי כל הפעילויות
הפרסומיות והשיווקיות. על מנת לפתח חוויית מותג ולשמור עליה לאורך זמן, הכרחי לדבר בשפה אחידה
ולהשתמש באותם מסרים בכל אמצעי השיווק אותם פוגש הלקוח הסופי.

איך אנחנו עובדים?
בתחילה אנו מגבשים אסטרטגיה שיווקית/פרסומית לפיה יפנה המותג לצרכן. בתהליך של דיאלוג בינינו ניצור את ערכי המותג, המוניטין שלו, השירות והאטרקטיביות שלו לקהל המטרה.
האסטרטגיה תבוא לידי ביטוי בקונספט – תפיסה קריאטיבית המבטאת את ערכי המותג, בצורה אינפורמטיבית או סיפורית. אנו מתרגמים את הקונספט ומעצבים שפה ויזואלית (גרפית).
לאחר הרכבת השפה החזותית אנו מיישמים אותה על שלל הפריטים הנדרשים למוצר.

brandvertising

להתרשמות נוספת כנסו לתיק העבודות שלנו.