Posted by superman | יוני 2nd, 2014 | 1 Response
לא רבים יודעים זאת, אך נדבך מאוד חשוב בתהליך השיווק והפרסום של חברה, עסק או מוצר כלשהו טמון במידה רבה באופן שבו מתבצע עיצוב אריזות המוצר / החברה. בין אם מדובר במסעדה, בחברת פיננסים או ברשת קמעונאית, עיצובן של האריזות באופן ייחודי ומקורי מעביר את הקונספט שעומד מאחורי אותה חברה או עסק ותורם רבות לקידומה באמצעות עיצוב תדמית ייחודית והגברת המודעות של המוצר בקרב הציבור וקהל היעד. האריזה יכולה להיות נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המוצר והרושם הראשוני של הצרכן מהחברה או מהמותג, ולכן, גם אם המוצר מעולה בהשוואה למתחרים, אם יתבצע עיצוב אריזות בצורה שאינה מייצגת כראוי את המותג, יתכן שהמוצר כלל לא יגיע לרכישה על ידי הצרכן. יחד עם זאת, כמובן שמעבר לאריזה מעוצבת חשוב אף למתג את החברה או המוצר בצורה נכונה ומקצועית באמצעות חברת פרסום מהימנה.
חברת All in 1 עוסקת בשיווק ופרסום מוצרים, עסקים, רשתות וחברות רבות ברחבי הארץ והעולם, ובין השאר עמלים צוות All in 1 להעניק לכלל הלקוחות יחס אישי, אדיב ומקצועי, כאשר הדגש החשוב בתהליך העבודה הוא הכרה של הלקוח והמוצר. לאחר היכרות מעמיקה, יוצרים All in 1 קונספט ייחודי עבור העסק, כאשר אותו קונספט מספר את הסיפור שעומד מאחורי המוצר כחלק מתהליך עיצוב תדמית מקורית עבור המוצר והעסק.
כמו כן, All in 1
דואגים בין השאר למתג את החברה באמצעות עיצוב אריזות מיוחדות, עיצוב גרפי ועוד.
בין הלקוחות המרוצים של All in 1 נמצאת החברה Go Nature- חברה לציוד טיולים ומחנאות. בכדי למתג את החברה באופן היעיל ביותר ולבדל אותה משאר החברות לציוד הטיולים והמחנאות הרבות בשוק, חשוב היה להעניק ל- Go Nature ייחודיות באמצעות עיצוב תדמית בעל גישה מקורית, ועל כן נעשתה מלאכת עיצוב אריזות תוך שימוש בדימויים מעולם החי כהקבלה לתועלת המוצר, כך למשל על אריזות האוהלים צורף דימוי של חילזון אשר סוחב איתו את ביתו לכל מקום וכך יכול להרגיש מוגן בכל סביבה, ובכל מזג אויר, ממש כמו תועלת המוצר. מעבר לשימוש בעולם החי כדימויים על גבי האריזות, All in 1 אף דאגו לעיצוב קטלוג, חוברות אינפורמטיביות, אייקונים המייצגים את מגוון המחלקות וכמובן- סלוגן מנצח: "כל מה שבשביל בעלי החיים הוא אינסטינקט- בשבילנו הוא השראה".