כללי

La Farina – Case Study

Posted by superman | יוני 5th, 2014 | 1 Response

כאשר הגיע אלינו אלברטו וביקש שנעזור לו עם מיתוג המאפייה החדשה שלו, לאף אחד מאיתנו עוד לא היה כיוון לגבי הניחוח אשר יוביל את מיתוג המאפייה החדשה.
אך לאחר שסיפר לנו סיפורים מבית אביו וסבו, על המאפיות האיטלקיות ואהבתו הגדולה ללחם. יכולנו כמעט לחוש את הידיים הלשות בנחישות ובאהבה. את החמימות המתפיחה הנכנסת עם כל ביס ישר אל הלב, את האש המוסקת, את ניחוח המאפה שאין לעמוד בפניו, את הלחם החם הנבצע בידיים, את הציפייה החגיגית לפרוסת העוגה… את טעמו של בית.
ואז זה כבר היה ברור לכולנו…
זהו סיפור על מאפייה איטלקית
קראנו לה
La Farina = “הקמח” באיטלקית. מתוך האמונה שאיכות מתחילה מהבסיס. לכן גם צירפנו את הדימוי הפשוט של כיכר לחם. קלאסי ובסיסי.
וחתמנו במשפט ברור וישיר “ כמו שאיטלקים אופים”
la-farina-bakery-packaging-branding_design_graphic-design_all-in-1a
השפה שנבחרה למיתוג המאפייה מבוססת על רקעים של נייר עתיק, טקסטים בכתב יד וחומרים מהעולם הישן, אליהם צירפנו דימויים מעולם האפייה הרשומים בציפורן. תרשימי הציפורן הם השראה מתרשימיו של ליאונרדו דה וינצ'י, כי מי כמוהו מסמל גם יצירתיות גאונית, אבל גם מיקצועיות ודיוק ברמה מדעית. ערכים שהתאימו לנו בדיוק לערכי המותג la farina. ומי איטלקי ממנו.
la-farina-bakery-packaging-branding_design_graphic-design_all-in-1b
הוספנו מדבקות בצבעים רוויים בכדי לבדל בין המוצרים השונים ולהכניס קצת רעננות מודרנית לתוך השפה המסורתית.
השילוב של כל אלו יחד משדר ניסיון ומסורת, עם נגיעות של אפייה ביתית, המביאים את הלקוח שלנו ממש לטעום את האיכות עוד לפני שרכש את המוצר.